Vann

oktober 28, 2008, kl. 13:48 | Publisert i Grønn fotografering | 3 kommentarer
Stikkord: ,

Det har vært mye vann i det siste. I helgen regnet og blåste det så vannet kom fra alle kanter. Jeg vasset i dammer til anklene og det regnet inn i busskuret. Det var like før elven rant over broen og regnvann rant som tårer nedover ansiktet som stakk ut av regnjakken.

Men vann og regn kan være vakkert også. I går gikk jeg ut mens solen skinte, men fikk lite av solen og heller to kraftige regnbyger. Jeg fikk heldigvis tatt noen bilder i regnet før jeg ble redd for at kameraet skulle bli for vått og at jeg skulle bli for kald.

3 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Jeg synes du fikk tatt noen veldig fine bilder på turen din, og spesielt godt liker jeg de to nederste.
    Håper du ikke frøs så mye at du blir forkjølet, og at kameraet ikke fikk mén av regnet!

    Jeg pleier å tre en plastikkpose rundt kameraet hvis det regner. Klipp av et av de nederste hjørnene og stikk optikken ut gjennom det. Lurt å feste posen der med en strikk. Enkel og billig beskyttelse. 😉

  2. Kjempeflotte bilder, Marte!!! Du er jo reine fotografen..! 😀 Minus regnet så kunne det nesten vore i her i strøket. Men idag har det regna her også faktisk. Likte veldig godt den nye header’en din! Kor er bildet tatt??

  3. Fotoboksen:
    Takk for godt tips! Det skal jeg prøve neste gang det regner. Akkurat nå skinner heldigvis solen 🙂 Og veldig hyggelig at en av mine favoritt-fotobloggere liker bildene mine!

    IC: Takk for det 🙂 Bildene er tatt ved et vann som jeg ennå ikke helt vet hva heter. Ligger i nærheten av Totland. Har prøvd å finne det en gang før uten å lykkes…


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

