Nyttårskavalkade 2010

desember 30, 2010, kl. 15:46 | Publisert i Sånn går no de grønne dagan | 7 kommentarer
Stikkord: , , , , , , ,

Det var året jeg bestemte meg for at alt skulle bli bedre.

.

Året for nye begynnelser

med beina på jorden, trygghet på meg selv

og noen ganger en nyvunnen ro.

.

Det var året for å ta tilbake det gamle livet

med nye perspektiver,

noen ganger med enkelhet, andre ganger med aktiv jobbing

og ofte med en intens glede og takknemlighet.

.

Det var året for å prøve og feile,

og for å reise seg og prøve igjen.

.

Året for de gode samtalene om livet

med gamle venner

og nye.

.

Det var året for livets forunderlige vendinger,

i retninger jeg ikke hadde forestilt meg

men som likevel tok meg et sted jeg ville.

Det var året for innsikt i at

da jeg sluttet å kjempe

hjalp jeg faktisk flere.

.

– Inspirert av min egen nyttårskavalkade for et år siden og undringen over at så mye kan være så annerledes et år etter.

Godt nyttår, kjære lesere! Dere har vært en viktig inspirasjon for meg, og vil fortsette å være det i året som kommer. Jeg går inn i det nye året med takknemlighet og ydmykhet, og ønsker alle som leser her alt godt i 2011.

 

7 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Livet er forunderlig. Det har ofte mange snirklete omveier som vi aldri trodde skulle dukke opp, og snur opp ned på forventningene våre. Ønsker for deg at du får gode dager i 2011 som kan gi både sommerfugler i magen, rom for ettertanke og beina på jorda:)

    • Takk! Ønsker deg det samme og at du finner noen snirklete omveier som tar deg til noe fint 🙂

  2. […] This post was mentioned on Twitter by Tine Larsen and Tante Grønn. Tante Grønn said: Undrer meg over at så mye som kan være så annerledes enn for et år siden http://wp.me/p8QGY-oX #blogg […]

  3. Ja, 2010 lærte meg virkelig at de store tingene i livet kan man ikke planlegge. De bare kommer. Det er som du sier: Det var året for livets forunderlige vendinger. I retninger jeg ikke hadde forestilt meg, men som likevel tok meg til et sted jeg ville».
    Derfor er det viktig å være bevist på hvor fokuset er, både for seg selv og livet sitt, -for man får ofte mer av det man har fokus på.
    GODT NYTT ÅR!!!

    • Vi opplevde vel begge i fjor hvordan en vei vi ikke hadde tenkt på tok oss til noe veldig bra. Lykke til med alle planer for 2011!

  4. Godt nytt år kjære deg, gratulerer med et fantastisk 2010, håper 2011 blir enda bedre!
    Hurra!

    • Godt nyttår, Anne! Og takk for følget i 2010. Håper vi fortsetter følget i 2011 og at jeg en dag får se hagen din i virkeligheten 🙂 Er sikker på at 2011 blir et bra år for oss begge!


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

