Skriv noe

februar 19, 2010, kl. 14:21 | Publisert i Sånn går no de grønne dagan | 11 kommentarer
Stikkord: , , ,

Fotografen og et kjent motivSkriv noe, er det noen som sier. Jeg vet ikke helt hvorfor tankene ikke har blitt ord på lenge, men det kan være at det er fordi jeg har smakt litt på livet. Det virkelige livet. Det som foregår utenfor internettet og utenfor min lille boks av en leilighet. Det som foregår der ute de andre er. Livet. Bittebittesmå smaker av arbeidslivet. Litt større smak av tantelivet. Og litt mer lys, her jeg venter på at solen skal komme over nabohuset og avslutte min mørketid i boksen. Det ble ikke i dag heller, men jeg tror at hvis jeg om noen dager står på tå i vinduskarmen skal kunne få et snev av sollys i pannen. Og det er jo viktig å tro på noe har jeg hørt.

Skriv noe, var det noen som sa. Og da jeg endelig tenkte at jeg skulle gjøre det, logget meg på og var klar for å stirre på det tomme, hvite feltet, så hang wordpress seg opp. Og plutselig føltes det veldig viktig å skrive noe. Akkurat som om det ble så veldig mye viktigere å ha noe å si når jeg ikke kunne si det. Men så løste det seg og da måtte det  jo bli noen ord etter alt mitt indre oppstyr.

11 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Det er viktigere at du smaker på livet enn at du forteller oss om det 🙂

    Ha en strålende helg!

  2. Så deilig å høre at du smaker på livet! Nå ble jeg glad 🙂 Et nydelig bilde gir du meg i tillegg… Supert! Da står det kun igjen å ønske det en fantastisk flott helg!

    Klem

  3. Godt å høre! Tipper det kommer lys over nabohuset i løpet av helgen 🙂

  4. Har du sett denne: http://www.youtube.com/watch?v=zQ5Grncdjlc&feature=related. Slutten passer veldig godt til bildet ditt! Hurra for myttji lys og myttji varme – og liv!

  5. Sorry! Feil video! Her er den jeg mente: http://www.youtube.com/watch?v=lwQmDvuORY0&feature=related. Men den andre er fin den også altså!

  6. Mm…. smakt på det virkelige livet du da!! Så herlig! 😀 Gleder meg på dine vegne, du får bare nyte alt du kan og ta steg for steg.

  7. Enig med Tenkerbell – det er viktigere at du smaker på livet enn at du forteller oss om det. Men det er veldig, veldig kos å høre fra deg igjen. Stor klem!

  8. SÅ BRA! Jeg har jo fulgt med på bloggen din, og nå har jeg gått og tenkt at du sikkert har vært skikkelig dårlig, siden du ikke har skrevet på nesten en måned. Åsså har du vært å smakt på livet….FANTASTISK!!!!! Hva har du gjort? Jeg vil også ut å smake på livet igjen……Har du en hemmelig oppskrift…..da kan du bli rik, jeg er villig til å betale ganske mye 😉 Nyt dagene og gå skritt for skritt….jeg ble helt glad jeg!

  9. Er ikke den statuen nydelig? Har den ikke så langt unna jeg heller. 🙂
    Kjekt at du har smakt litt på livet igjen. Håper det betyr at du er bedre.

    Bergens hilsen fra Alva

  10. Så bra at du får smake på livet 🙂

    Her kommer en blogaward fra meg med ønske om fortsatt god bedring 🙂

    http://tornerosesverden.blogg.no/1267031496_blogaward.html

  11. Å, Marte, jeg er så glad på dine vegne! Små smakebiter av av det gode, friske livet – vi burde alle lære oss å sette mer pris på gode dager!!
    Håper vi sees snart – gi en lyd hvis du vil treffes en dag, feks i Café Foajé 😉
    Klem fra Eirunn


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

