Treogtredve

januar 18, 2010, kl. 06:07 | Publisert i Sånn går no de grønne dagan | 13 kommentarer
Stikkord: , ,

Treogtredve minutter i en natt uten søvn.

Treogtredve glimt av godhet sånn helt innerst der der det er best.

Treogtredve tanker  om toogtredve som har vært.

Hundre åpne spørsmål om hva som kommer .

Treogtredve sakte slurker av te og dogg på brillene.

Treogtredve rolige åndedrag med blikket vendt ut der man tror ingen er så sent eller tidlig, men det er de.

Treogtredve små nattetrøtte skjelvinger i en kropp som skulle sovet.

Tusenvis av muligheter for treogtredve.

13 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. gratulerer med dagen, og måtte treogtredve bli et nytt lykketall. stor klem!

  2. Gratulerer med dagen, kjære Marte! Snakkes i kveld 🙂

  3. Gratulerer med dagen.

  4. Gratulerer med dagen:)
    En liten oppmuntring fra meg: Jeg er også lege og har ME. Jeg var også lenge ute av arbeidslivet, klarte ikke hverdagen, ble utslitt av et kafe besøk, kunne ikke ha mer enn en avtale pr dag, to skritt fram og et tilbake hele tiden….. MEN etter 3 år takler jeg hverdagen, klarer å være mamma, jobber 50% tilrettelagt og trener yoga. Må fortsatt hvile hver dag og leve livet på et lavere gir, men har et godt liv! En bonus er at jeg har fått en enorm livserfaring som jeg i dag kan si jeg ikke ville vært uten.
    Lykke til videre. Jeg følger deg på bloggen, -og ha en fin fin dag!

    • Takk for inspirasjon og oppmuntring, Hanna, og velkommen hit! 🙂 Det er virkelig godt å høre at du har kommet så langt! Det gir håp for meg og mange andre som ofte føler vi står på stedet hvil. Veldig kjekt at du følger bloggen min!

  5. Da sier jeg GRATULERER MED DAGEN! Så bra at tok turen innom deg og fikk sende en hilsen på dagen. Det var en herlig og reflekterende tekst du ga oss i dag. Lykke til med dagen og fremtiden!

    Endelig er jeg tilbake i bloggverden. Etter 3 uker frivillig ferie og 1 uke ufrivillig fravær (virus på maskinen) er det godt å ta en besøksrunde igjen.

    Med ca 800 feriebilder, blir det en del blogging i tiden fremover. I dag er det omvisning på hotellet mitt.

    Ha en fin uke!

  6. Wheey, gratulerer så mye med dagen din og de aller beste ønsker for trettitredje året ditt! *bursdagsklem*

  7. grattis Marte! ditt 33. år blir bra. «I can feel it!» Ønsker deg alt godt på dagen din!

  8. Gratulerer så mye med dagen! Jeg er sikker på at 2010 blir et bra (bedre) år for deg. Jeg kjenner det på gikta 😉

  9. Tusen takk for hyggelige bursdagshilsener, folkens! Kjenner også på gikta at dette blir et bra år, og gikta skal man ikke kimse av 😉

  10. Gratulerer så mye med bursdagen som har vært. 33 år, ung og heldig, du har mange fine år foran deg. Håper våren blir fin i Bergen. 🙂

    klem fra Alva

  11. Gratulerer med dagen 🙂
    Og du, og alle gode ting er tre!

  12. Gratulere med vel overstått bursdag 🙂


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

