Fra når enden er god til en god begynnelse

januar 1, 2010, kl. 21:27 | Publisert i Sånn går no de grønne dagan | 5 kommentarer
Stikkord: , , , ,

Kjole. Varme. Glede. 

Gode venner. Nye venner.

Mat så god at man ikke kan snakke og det er stille over bordet.

Små slurker med vin og champagne. Smaker jeg har savnet.

Humor. Latter. Dessertvin i siste time av et tiår.

Fyrverkeri. Klemmer. Gode øyeblikk.

Vemod over de som ikke kom helt til totusenogti.

Håp for fremtiden. Et glimt av livet.

En god begynnelse.

5 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Jeg leter stadig etter «like-knappen» når jeg leser innleggene dine, litt sånn som på Facebook, men finner den dessverre ikke. Isteden får jeg heller skrive det; Tenkerbell likar dette!

    Keep up the good work, kroppen til Tante Grønn!

    Godt nytt år!

  2. Hei!

    Vi søker etter samfunnsengasjerte mennesker til å bygge opp et nytt nettverkssamfunn for mennesker som bryr seg. Vi er en frivillighetsorganisasjon som er basert på dette nettverkssamfunnet og er avhengige av andre frivillige for å overleve.

    Vi holder samfunnsnyttige prosjekter rundt om i Norge som vi dokumenterer med regnskap, video og bilder på nettsiden. Ved at medlemmer kan bli interaktive gjennom mygooodact.com medfører dette økt engasjement og glede. Vi tar også null i administrasjonskostnader for bidragsyteren og overlever kun på sponsorer.

    Lag deg en bruker på http://www.mygoodact.com så vil vi kontakte deg. Du kan også sende oss en email. Dine oppgaver kan være alt fra å være litt aktiv på siden, invitere andre, være en frivillig og dermed være med på de forskjellige prosjektene, skrive blogginnlegg osv..

    Mvh oss i My Good Act

  3. Hei, jeg tok sjansen på at formen din er så god at du er lysten på utfordring, og utfordret deg til Petunias sitatstafett 🙂 Om du velger å ta utfordringen så må du huske på å stikke innom Petunia (følg lenken hos meg) og si i fra at du er med.

  4. Jeg blir veldig glad for å se at du er der at du kan se glimt av livet, de små gledene slik at de blir store og evner å dele dem, slik at de blir doble.

    Godt nyttår, Tante Grønn! Som du vet skal neste år bli ditt besteste!

    Klemmer fra Maria

  5. Jeg ville bare si at jeg følger deg fortsatt,at jeg håpet at du også melder deg inn i gruppen for oss som forventer at 2010 skal bli beste året ever!!… og at jeg har lest på charteravsnittet i januar09 for å få gode tips for turen jeg skal forsøke å bestemme meg for nå! Det å bestemme seg er ikke lett.. Ikke nok med at jeg må tusle når jeg kommer fram, jeg husker ikke hva jeg har sett av tilbud heller.. Vurdere å ta bilder av skjermen for å ha bevis!
    Godt nyttår og stor klem til deg!


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

