Ut av det blå

oktober 5, 2009, kl. 22:21 | Publisert i Sånn går no de grønne dagan | 19 kommentarer
Stikkord:

Ut av det blå kom de gode dagene. Som gode kort gjemt i ermet så lenge at jeg hadde glemt dem, før de plutselig falt ut av seg selv helt uventet. Jeg legger stadig nye gode kort på bordet, og oppdager ting jeg hadde glemt. Hvor deilig det kan være med godt selskap, når hjernen ikke lager krøll på ordene og tapper kroppen for energi helt med en gang. Hvor interessant det kan være å lese artikler i Morgenbladet, når ikke sammenhengen forsvinner allerede i første avsnittet. Hvor godt det er å ikke starte dagen helt utslitt.

Helt ut av det blå kom de. Ikke vet jeg hvorfor de kom akkurat nå, etter en humpete og uforutsigbar tid. Og ikke vet jeg hvor lenge de er her denne gangen. Men håpet er lysegrønt, og jeg klarer ikke å holde igjen håpet om at de har kommet for å bli denne gangen.

19 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. *klemmer godt på Tante Grønn*

    Dette var det de lifligste nyheter for mine øyne! Så godt å lese!
    Jeg gleder meg veldig på dine vegne og håper de har kommet for å bli. :o)

  2. Også skulle det jo være en sånn ordentlig smily, ikke sånn gape-smil!
    🙂

  3. Ja Marte!!! Jeg håper det varer, hurra!

  4. Ai,ai,ai,ai!

    Vi er to som har en god dag i dag!

    Det er så digg, ass 😉

  5. Yess, yess, yess!!!!!

  6. Tante Grønn; ååååå så glad jeg ble av å lese dette 🙂 HURRA!!!

    Lysegrønn klem fra meg

  7. Jeg stemmer i alle hurrarop, smil og all glede i kommentarene ovenfor 😀 Tar ikke noe for gitt, men nyter de gode dagene og samler på minner om alt det fine, i tilfelle de gode dagene forsvinner for meg.

  8. Så bra – gleder meg med deg! Antar dette er rentene av ditt hvileprosjekt. Nyt dagene !

    mvh. hopeful

    • Hopeful: Kanskje det er sånn som med penger, at hvis man vet når og hvor man skal plassere det så får man igjen over tid? 😉

  9. Endelig kom det noen gode kort fra ermet ditt også – det gleder meg å høre! Håper du får masse hygge ut av dem. Og hvem vet, kanskje du har fått en kortlagemaskin oppi generermet der og heretter vil de bare pøse ut når du rister på armen? Tjohei!

    • Neglecta: En sånn kortlagemaskin høres fin ut 😀 *kikker opp i ermet* Skal i alle fall fortsette å riste på armen, så får vi se hva som detter ut 😉

  10. Jeg slår saltomotale og blir med deg i håpet.

    • Eli Anne: En og to og tre og hopp!

  11. Måtte dei gode dagane ha komme for å bli! Eg bankar i bordet med kryssa fingre og tær! 🙂 Klem fra IC

    • IC: Håper det ikke blir for vanskelig for deg å ta deg rundt med kryssede tærne 😉 *knis*

  12. Jeg har akkurat lest Marias blogg og nå kan jeg bare si at det er flere enn henne som tydeligvis har mulig karriere utenfor medisin..det virker som ordene kommer lett når de gode dagene kommer ut av det blå….måtte ordene strømme og de gode dager ingen ende ta…

    • Lars: Tusen takk for de fine ordene dine! Jeg drømmer om gode dager fra det blå og ord på løpende bånd…

  13. Hurra-hurra-hurra! Alle gode dager skal nytes for morgendagen vet man uansett lite om 🙂

  14. Slikt er oppløftende å lese og gjør meg veldig glad!!


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

