Eg må ha, eg må ha

august 5, 2009, kl. 11:33 | Publisert i Sånn går no de grønne dagan | 7 kommentarer
Stikkord: , ,

solbrillerSå går man på kino da, endelig ute i den store verden, og de viser en musikkvideo før filmen. En musikkvideo man syns er komisk og rar, og lurer litt på om er et humorinnslag, med masse folk som hopper og bildet skifter hele tiden og fyren roper etter solbriller mellom firkantet rapping på bergensk. En musikkvideo som vi tuller med etterpå, eg må ha, eg må ha solbriller på! roper jeg da solen endelig stikker litt frem og vi ler høyt og rister på hodet.

Så setter man på radioen en dag, og på p3 spiller de den samme rare låten. Og ikke nok med det, etterpå diskuteres den som en favoritt til å bli årets sommelåt.

Det er da man innser at det ikke bare er lenge siden man har hørt på radio, men at man muligens begynner å bli litt gammel.

7 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Hehehehe! Åfanker`n! Er det DET det betyr! 😉
    …vel, VI er iallefall på samme side …om det er noen trøst. Klem!

  2. Jøss…. Jeg har ikke hørt sangen før jeg, eller visst om artisten.. jaja 🙂

  3. hehehe kan ihvertfall berolige deg med at kaffepusherne på Trondheim Torg igjen hadde tekkelige svarte t-skjorter med krage nå etter ferien … må ha vært en sommerglipp dette med store sarvate klær som holder på å falle av ….

  4. Hva i all verden, årets sommerlåt? Jaja, sier jeg også.

    Kjekt å besøke deg igjen. Nesten 5 uker siden sist jeg var på bloggrunde. Har hatt en flott og avslappende ferie. Nesten for varmt enkelte dager, men da er det bare godt å være lat. Parasoll, mye vann og gode bøker – livet har vært deilig!

    Ha fortsatt en fin uke.

  5. Embla: Det godt det ikke bare er jeg 🙂

    Cat: Jeg trodde jo det hele var en spøk først. Det er da man skjønner at man ikke klarer å henge med på det «kidsa» liker 😀

    Mona: Puh, jeg puster lettet ut over at åttitallet ikke har tatt helt kontrollen over trondheim torg 😉

    Randi: Velkommen hjem! Godt å ha deg tilbake. Høres utrolig deilig ut med sol og varme og parasoll 🙂 Fortsatt fin uke til deg også!

  6. Du la merke til songen og tulla med den etterpå = catchy!

    Eldre er du visst heller ikkje. 😉

  7. Avil: He he, sånn kan man også se det 😉 Så det betyr egentlig at jeg egentlig er ung og hipp og kul? 😀


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

