Aldri

juli 23, 2009, kl. 20:35 | Publisert i Sånn går no de grønne dagan | 11 kommentarer
Stikkord: ,

vaskingAldri hadde jeg vel trodd at det skulle kjennes så deilig å ha klart å vaske leiligheten! Det er rart å føle seg rusa på livet etter slept rundt på støvsuger og vaskebøtte, men man kan altså bli litt høy av å vaske når man ikke har vært i stand til å gjøre det på veldig, veldig lenge. Så nå lener jeg meg fornøyd tilbake med et litt fårete smil om munnen, mens jeg kjenner på lukten av nyvaskete gulv. Aahh!

11 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. gratulerer 😀

    Godt å se at du er i vesentlig bedre form!

    Hilsen fra tidligere «hybelblogger» 🙂

  2. Så flink du har vært – og så deilig! =o) Nå kan helga komme. (Nåh, det gjør den kanskje likevel?)

  3. Flott!

    For min del så mener jeg vasking egentlig er en ganske trivelig og variert jobb så lenge man er i form til å gjøre det. Mens jeg ganske ofte sitter og skriver og skriver, så tenker jeg på at jeg kanskje i stedet, for mange år siden, burde satset på karriere som vaskehjelp.

    Men dessverre så er det nok ganske mange vaskehjelper rundt omkring som jobber helt alene dag ut og dag inn uten kolleger i et arbeidsmiljø, og slik ensomhet dag ut og dag inn kan man jo også bli mentalt sliten av.

  4. Bare èn ting å si, Marte: Dette må absolutt være et tegn på FRAPPERENDE bedring!!
    Grattis!

    Sommerregn-klem fra Eirunn

  5. Undertegnede: Tusen takk! Har vært innom din nye hybel noen ganger, uten å legge igjen spor 😉

    Neglecta: Helgen har vel en tendens til å komme helt av seg selv, uavhengig av vaskingen. Dårlig samvittighet og hybelkaniner, derimot…

    Jovotekst: Jeg har aldri vært særlig glad i å vaske, selv på mitt mest opplagte. Og bøyer meg derfor i støvet (bokstavelig talt) for de som har det som jobb hver dag.

    Eirunn: He he, vi får satse på at det er det det er. Frapperende. 😀 Det var frapperende god kaffe i går, forresten. Hadde glemt at jeg ikke tåler en hel kopp kaffe lenger, og har nesten koffeinkick fremdeles…

  6. Så bra!! Rent hus og rent sinn 🙂 Og det tyder jo virkelig på at du er i litt bedre form enn på lenge. Godt, godt, godt!

  7. Du er tagget, min venn! 🙂
    http://flinkepike.blogspot.com/

  8. Hurra!!! 😀

  9. Marit: Jeg banker i bordet og håper det holder seg sånn 🙂

    Embla: Og jeg som trodde jeg hadde klart å unngå taggingen i denne omgang 😉

    Cat: *stemmer i med deg*

  10. «Rusa på vaskebøtte» – herlig!!! Du har virkelig lov til å smile etter en slik opplevelse. Håper du får mange slike i tiden framover 😉

  11. Randi: Hvem trenger illegale rusmidler når man blir høy av husvask? 😉 *knis*


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

