Situasjonsrapport

juli 6, 2009, kl. 12:14 | Publisert i Grønn kjøleskapspoesi, Sånn går no de grønne dagan | 9 kommentarer
Stikkord: ,

Kjøleskapspoesi

Det ser ut som om denne bloggen er utstyrt med termostat. Når temperaturen går over 25 grader stopper den opp. Den eneste uttrykksformen som er mulig i denne varmen er kjøleskapspoesi, for da kan man stikke hodet inn i kjøleskapet innimellom. Nå er solen borte, men murhuset jeg bor i har tydeligvis magasinert opp varmen for å utporsjonere til oss beboere i dagesvis. Hvis temperaturen noensinne kommer under 25 igjen kan det hende at det kommer noe på bloggen her igjen.

9 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Det er allerede svalt og godt her sønnafor. Anbefaler låten «Delvis skya opphaldsver» av Svelekameratane mens du venter på at skyene trekker nordover 🙂

  2. Kjøleskapspoesi er så gøy! Det står stadig noe nytt å lese på mitt. 😉
    Og inne i leiligheten er det fortsatt 27,8 varmegrader. Jeg nyter å ikke fryse for en gangs skyld.

    Klem!

  3. Likte poesien! 🙂
    Godt å se du er innom! Blir du med på en is og rusle langsomt nede på brygga? 😉
    Go`klem!

  4. Tor Inge: Takk for tipset! Har prøvd med «vått og kaldt og breiflabb overalt», men den har visst mistet effekten 😉

    Solskygge: Nå er det nede i 24,9 i leiligheten min, så kanskje kreativiteten er på vei opp igjen da. *krysser fingre*

    Embla: Ja! Jeg er med på rusletur i kjølig bris med god is 🙂

  5. *humre* ser ut som du får ønsket ditt oppfylt…vi jobber på spreng for å bli ferdige her og komme oss nedover til Bergen…og vi kommer alltid med regn 🙂

  6. Å, der var de, disse kjøleskapsordene igjen! =o) Det duger i massevis til blogginnlegg, du er jo rene dikteren du. Flere, flere!

  7. MoJo: Kom, kom! Nå er regnet her, så da er vel dere også her snart? 😉

    Neglecta: Tusen takk! *rødmer litt*

  8. Det diktet likte jeg! 🙂 Nå må jeg skaffe meg slike kjøleskapsmagneter!

  9. SerendipityCat: Tusen takk! Det er skikkelig gøy med kjøleskapspoesi. Kan bli stående foran kjøleskapet i evigheter 😉


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

