Knis

juni 18, 2009, kl. 09:30 | Publisert i Sånn går no de grønne dagan | 7 kommentarer
Stikkord: ,

diceDet er jo unektelig litt morsomt at samme dag som Norsk tipping blir kritisert for overdreven pengebruk på reiser og prøvespilling, så er det noen på nettopp Norsk tipping som søker etter «yatzyflaks» og havner her hos meg. Dere er hjertelig velkommen til å prøvespille yatzy med meg! Ikke skal det bli alt for dyrt heller, så tror det skal gå gjennom hos riksrevisjonen også.

*knis*

7 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Hehehehe:)
    Glad for å se at du ler på bloggen igjen!
    Ha en fabelaktig dag!

  2. Hehehe, fniser litt her også! 😉

  3. Jeg forventer forresten invitasjon til et «lille» slag med yatzy på takterrassen med utsikt over lungegården, sånn når det skulle passe seg slik 🙂
    Jeg tar med penn, hvis du har terninger!

  4. *Ler* Og sider som Tenkerbell; godt å se at du ler igjen!

    Ønsker deg en fin kveld!

  5. Man må jo ha litt knising på bloggen 😉 Takk for at dere ler med meg!

    Kristine: Jeg har både terninger og yatzyblokk klar fra neste uke 🙂

  6. 🙂 Eg e me!

  7. Har vi avslørt den spede begynnelsen til at nytt spill fra Norsk Tipping? Liker best yatzy på hytta, jeg….


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

