Pauseknappen på

juni 2, 2009, kl. 09:46 | Publisert i Grønne hjertesukk | 16 kommentarer
Stikkord:

PauseDet forrige innlegget mitt fikk større respons enn jeg hadde trodd! Aldri har det vært så mange lesere innom her hos meg. Takk for alle kommentarer! Jeg setter pris på all respons. Dessverre har helgens blogging og selvangivelse gjort at hodepinen har tatt over kontrollen over hodet mitt. Hvis jeg skulle finne på å tenke på noe mer komplisert enn været, sier hodepinen kraftig i fra om at det får jeg ikke gjøre.

I tillegg skjer det ting i livet mitt akkurat nå som gjør at jeg ikke har mulighet til å være særlig mye på nett for tiden. Det er spennende ting som jeg håper å blogge om senere, når tiden er riktig.

Derfor er pauseknappen på her på bloggen, og svar på kommentarene kommer etter hvert. Jeg vil understreke at det forrige innlegget mitt ikke er et angrep på noen, men et forsøk på å få fram alle sider av en sak.

Takk for at dere kommer innom!

Oppdatering:  Flere som har beina på jorden kan dere finne her og her.

16 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Syntes innlegget ditt var glimrende, både ettertenksomt og omtenksomt – man får tenke hva man vil, men med din bakgrunn har du kunnskap og innsikt som andre kanskje ikke har. Og med slik kunnskap og innsikt, vet man at man bør være realistisk og forsiktig. Syns du veldig fint fikk frem noen punkter som man kan ta i betraktning. Livet har lært mange av oss at det ikke er gull, alt som glimrer … ved å gi det tid, kan det tidsnok feires når resultatene er gitt 🙂
    Takk for voksen overveielse, og et svært mildt og godt formulert innlegg, for engasjement og krefter brukt … stor klem fra meg til deg!

  2. Du er flink som bruker pauseknappen. Det er derfor vi har fått den, for å bruke den!
    Gleder meg til å evt få høre om spennende ting på et senere tidspunkt.

    🙂

  3. Tror ikke du finner en gjeng med større forståelse for å bruke pauseknappen, tante Grønn :-). Håper at hodepinen slipper og lageret med krefter fylles opp – snart!
    Klem Rutt

  4. Bruk pauseknappen du Tante Grønn. Håper det bedrer seg raskt. Ikke for å tilfredsstille oss lesere med nye innlegg, men for at du skal få det bedre.

    Klem

  5. Hei Tante Grønn, ville bare ønske deg god bedring. Og si at jeg gleder meg til å høre mer fra deg, men kun når det føles bra og du ikke blir dårlig av det! Ta det med ro, og kos deg så lenge! 😀

  6. God pause! Og takk for «Med beina på jorden..»
    Jeg er ingen tilhenger av gudedyrkelse. Men slik ME pasienter blir behandlet i Norge er det nok fort gjort at det tar av litt – derfor trenger vi balanse; i enhver debatt!

    Hilsen
    trudelutt

  7. God pause….skal snart bruke den knappen selv..

    Klem

  8. Allverdens go hvile ønskes deg mens pauseknappen er nede. Ta vare på deg selv 🙂

  9. Fortsatt god bedring, mange varme tanker sendes din vei!! 🙂

  10. God pause Tante Grønn. Jeg håper du kommer deg raskt på bena igjen, så du får en riktig god, glad og interessant sommer.

    Stor, stor klem

  11. Kjære Marte, du er heilt fantastisk! 😀
    Skriv strålande gode blogginnlegg og klarar å sette dagsorden i heile ME-miljøet til tross for eigen tilstand… – du imponerar meir enn nokon gong, Marte.

    Eg ville berre gi ein lyd og seie at eg følger nøye med på bloggen din, sjølv om eg har vore dårleg på å skrive kommentarar i det siste pga mykje reising og besøk.

    Eg syns det er kjempebra at du trykker på pauseknappen når du føler for det – det er noko dei fleste burde bli flinkare til.

    Gledar meg til å høyre fra deg, både på bloggen og ellers – men ta deg den tida du treng. We won’t go anywhere! 🙂

    Stor klem fra IC

  12. Hei.
    Jeg ønsker deg god bedring.

    Og så håper jeg du er tilbake snart. 🙂

    alva

  13. Der skrev jammen meg Inga Cecilie de riktige ordene! For ja Marte du imponerer, du fortjener skryt og bølgen for at du midt oppi egen sykdom klarer å gjøre det du gjør med denne bloggen.

    Jeg som har kjent deg så lenge, vet jo at du alltid er «flinkest i klassen», 😉 så ta deg en velfortjent pause nå!

  14. Kom tilbake når du har tid, bloggen (og oss leserne) er her når du kommer tilbake. Pause trenger alle og enhver i blant. 🙂

  15. Pauseknapp er deg vel unt, håper det gjør deg bedre – og at det spennende vi kanskje får høre om en annen gang, er noe riktig bra noe!

    Har vært pausefisk en stund selv, det begynner å hjelpe nå, tror jeg. 🙂

    Takk for at du skrev posten – selv om det slet deg ut. Det betød så mye å lese den!

  16. Hei, Tante Grønn!
    Du skriver så balansert og uten å provosere – du sier jo ikke at man ikke skal ha lov å håpe eller være positiv! Det du får frem, ganske tydelig, er bekymring for eventuell skuffelse. Litt moderlig trekker du frem årsaker til at du bekymrer deg – dette oppfatter jeg kun som omsorg! Omsorg tuftet på erfaring, egen erfaring med ME, utmattelse og hele runddansen med psykiatri og medisiner – i tillegg har du faglig tyngde!
    Ærlig talt, stramme seg litt opp, de som ikke kan se din saklige argumentasjon som annet enn angrep. Det er den jo langtifra! Din argumentsjon er kun forbehold – og DITT synspunkt,din forsiktighet … det er vel lov med egne synspunkter, uten at de skal være absolutte sannheter? Egne synspunkter springer ut fra eget ståsted, er gjerne objektive og ikke alltid subjektive.
    Hva jeg mest ville si …
    DU ER SAVNET! 🙂
    Store, gode klemmer til deg!


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

