Hårblogging

april 19, 2009, kl. 17:50 | Publisert i Sånn går no de grønne dagan | 12 kommentarer
Stikkord: , ,

På fredag kunne jeg skrevet et skikkelig sentimentalt blogginnlegg. Jeg husker nemlig 17. april i fjor veldig godt. Da var jeg på intervju til drømmejobben, som jeg faktisk fikk, men kun rakk å være i dager før jeg ble sykemeldt. Det kunne blitt et skikkelig sippesentimentalt innlegg der jeg badet i egen elendighet, men jeg syns det har vært sentimentalt nok her inne nå. Så jeg fant ut at 17. april måtte bli en god dag og dro til frisøren i stedet. Hvem trenger lege, psykolog eller andre helsetjenester når man kan gå til frisøren? Det er vel anvendte penger å betale for at noen skal dulle med håret mitt og gjøre meg fin og ny. Jeg var i alle fall veldig fornøyd da jeg gikk ut etterpå, og hadde funnet igjen nakken min! Var litt redd for at frisyren skulle få meg til å se gammel ut, men ble spurt om legitimasjon på polet rett etterpå! Da lo jeg godt. Poldamen bommet med 14 år, og jeg følte meg enda bedre med min nye frisyre.

langt-haar2

Før

ikke-saa-langt-haar3

Og i tilfelle du begynner å lure nå, dette er ingen moteblogg. Hårblogging er det lengste jeg kan strekke meg til.

12 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Så fin du er! 🙂

    Egenpleie og gode venner, er ofte alfa og omega.

  2. Ooh, lekkert 🙂

  3. Balsam i håret blir balsam i sjelen. En frisørtime kan gjøre underverker. Du ble feiende flott! Nyt det indirekte komplimentet du fikk på polet.

  4. oi-det var fint! Har ikke sett den litt rundere og nette varianten på deg før, selv om jeg har sett deg med «nytt» hår ganske mange ganger da! Dette kledde du 🙂

  5. Grattis med ny sveis!!! Såg FABULOUS ut! Eg har også sett deg med mange ulike fasongar og fargar på håret, men ikkje denne før trur eg..? Ser for meg at denne fasongen må passe veldig bra til ansiktet ditt, og så var den jo skikkeleg Miranda-a-like.. 😉

  6. Bra sveis – kort er godt! 🙂

  7. Takk og takk, folkens! Mine observante lesere har rett i at dette er en helt ny frisyre for meg, til tross for mange frisørutskeielser tidligere 😉 Trives godt med luft i nakken, og håper jeg skal huske å smøre solkrem akkurat der.

    IC: Miranda-looken var ikke bevisst. Men jeg har jo prøvd å ligne på henne før, så kanskje jeg fremdeles prøver underbevisst..?

  8. wow så flott du ble og så herlig å bli spurt om legg, jeg drømmer alltid om det 😉

  9. Hei Marte, long time – det skjønte jeg spesielt godt da jeg så før-nå bildene dine. Hadde du virkelig SÅ langt hår før frisørtimen? Og hvor snerten du ble!! Grattis med superfin sveis!
    Den siste timen har jeg surfet rundt på bloggen din, og jeg kan si en ting: Jeg ser fortsatt den Marte jeg ble kjent med på regresjonskurset! Fortsatt velformulert og engasjert, usedvanlig reflektert og med en fantastisk ståpåvilje! Selv om energien din er dratt på langtidsferie (og bare sender postkort engang iblant), så er personen Marte fremdeles høyst tilsede! Du er fortsatt Fabulous, Marte! Og takk for at du skriver blogg, jeg gleder meg til å lese mer! Og gi en lyd hvis du har lyst til å ta en kaffe en dag, på et stille sted:-)

  10. Eirunn: Så koselig at du er innom her! Takk for veldig koselig kommentar 🙂 Jeg er jo på din side av byn for tiden, siden jeg bor hos mine foreldre, og tar gjerne en kaffe en dag.
    Ellers kan jeg anbefale frisørsalongen på Nesttun, ble ny og fin i en fei 😉

  11. Kjempefin ble du! Herlig å fornye seg litt innimellom. 🙂

  12. Takk, Lothiane! Egenpleie og litt fornyelse er alltid bra 🙂


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

