Bomull

mars 14, 2009, kl. 18:15 | Publisert i Sånn går no de grønne dagan | 6 kommentarer
Stikkord: ,

Jeg har minst tre gode blogginnlegg i hodet mitt, men hver gang jeg begynner å skrive forsvinner de i bomull. Det er bare bomull i hodet akkurat nå. Bomull som har fortrengt alle gode tanker og kreativitet som av og til befinner seg der til vanlig. Jeg skylder på nav. Å snakke med nav tre ganger i uken gjør alt til bomull. Særlig når jeg vet at jeg må snakke med dem igjen neste uke:

«Jeg skal be en saksbehandler se på det en gang i begynnelsen av neste uke»

6 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Når du får ideene til nye innlegg, så skriver du ned stikkordene. Da kan du ta de frem når bomullen i hodet forsvinner 🙂 Har det slik noen ganger jeg også, og pr i dag har jeg seks innlegg som ligger klare i stikkordsform 😉

  2. Stå på Tante Grønn! Håper NAV-bomullen forsvinner snart…

    Ha en fin søndag!

  3. Hadde du bare hatt en q-tips i hodet, hadde den kanskje vært lettere å fjerne… (Puh! Av og til blir jeg sliten av å være så morsom som jeg er!) Håper bomullsteppet letter snart, for du fremstår som en kreativ og dyktig skribent på denne bloggen! Publikum skriker etter MER, MER, MER!!!!!!

  4. Vivi: Takk for tipset! Innleggene lever best om kvelden, når man egentlig skulle ha sovet. Får ha notatblokken klar da 😉 For på dagen går de som sagt over i bomull.

    Randi: Takk for det! En god søndag ønskes deg også 🙂

    Eli Anne: Håper du ikke blir så sliten at du ikke er morsom på bloggen din 😉 Skal innom en tur der. Gleder meg til hva du kan finne på der 🙂

  5. Og som jeg kjenner meg igjen. Noen ganger er det full strømstans i toppen! Men du skal vite at innleggene dine ikke bære preg av bomull altså 🙂

    Tante Grønn svarer: Takk for det, Tornerose! Hver gang jeg begynner å skrive, stopper det opp etter bare en setning eller to. Full strømstans er godt beskrevet. Heldigvis slipper et innlegg eller to gjennom bomullen innimellom, ellers hadde det blitt bra stille her inne 😉

  6. […] trenger det. Da det hadde gått en uke siden forrige blogginnlegg (som dessuten var et bilde) og bomull igjen hadde tatt overhånd i hodet etter for mye aktivitet, trengte jeg litt overskudd for å komme […]


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

