Den ultimate kjøleskapspoesien

februar 2, 2009, kl. 21:41 | Publisert i Grønn kjøleskapspoesi | 5 kommentarer
Stikkord: ,

Som tidligere fortalt fikk jeg et utvalg magnetiske ord av min reisevenninne før vi dro på vår lille helseferie. Dersom jeg klarte å lage et dikt som inkluderte ALLE ordene hun sendte, skulle hun spandere en tapasmiddag på meg.  I et inspirert øyeblikk falt ordene på plass, og tapasmiddagen ble altså inkassert. Og her kommer så det ultimate diktet med alle ordene.

ultimat-kjc3b8leskapspoesi

Det hører vel også med til historien at jeg fikk hele kjøleskapspoesi-settet som gave, så heretter er det få begrensninger på ordvalget.

5 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. «…dream away to warm pool and happy beach, granny»

    Haha, det har jo sammenheng med din studie!

    Morsomt!

    Tante Grønn svarer: Godt observert, Randi 😉 Joda, diktet handler selvsagt om å drømme om og oppleve sol og varme når ting ikke har vært så lett for noen av oss i månedene som har vært. Vi følte oss litt som beach grannyer, til tross for at vi manglet noen år 🙂

  2. Gratulerer med dikt, dette var imponerende!

    Tante Grønn svarer: Tusen takk, Mrs Mærris!

  3. Strålande levert, Marte!
    Eg likte særleg følgande linjer: care yet joke – believe in change. Veldig bra! 🙂

  4. Vakkert! Ren poesi …eh…ja.

  5. Tusen takk, IC og Mona! God tapas var det og 🙂


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

