På kjøleskapsdøren 4: Insomnia

januar 15, 2009, kl. 11:21 | Publisert i Grønn kjøleskapspoesi | 1 kommentar
Stikkord: ,

Jeg beklager dårlig innsats på poesifronten i det siste. For å gjøre opp for manglende dikt har jeg i dag brukt flest mulig av bitene min reisevenninne sendte meg, og ser at det blir vanskelig men ikke umulig å lage et dikt med alle bitene.

Mona har bedt meg lage et dikt om søvnløshet. Er ikke sikker på om det er samme type søvnløshet som jeg ofte er plaget av, nemlig at jeg ligger i sengen og ikke får sove. Har en mistanke om at våkne barn har noe med saken å gjøre. Uansett, her kommer i alle fall dagens kjøleskapspoesi: Insomnia

kjc3b8leskapspoesi41

Mona vil sikkert kjenne igjen magneten med visdomsord for tunge stunder…

1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Fint dikt, Marte! Skal sei du er stilsikker i kjøleskap-sjangeren! 🙂
    Det må vere fælt å ikkje få sove, uansett grunn.. Eg har heldigvis eit veldig godt sovehjerte! 😉


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

