Oppskrift på lykke – eller pakke fra Amerika 2

januar 15, 2009, kl. 11:27 | Publisert i Sånn går no de grønne dagan | 6 kommentarer
Stikkord: , ,

kakao2

I går fikk jeg verdens beste oppmuntrings-/forsinket julehilsen fra Mona & Johannes i Texas. Jeg må innrømme at jeg har vanskelig for å skjønne at det er marked for akkurat dette i Texas, der man til og med kan gå i shorts på denne tiden av året. Men perfekt for norske mørke vinterkvelder. Dette må være oppskriften på lykke?

kakao1

6 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Det ser jo fantastisk ut. Vrien med mintspon var helt ny for meg, er veldig spent på om det er en slager!

  2. Skal selvsagt avgi rapport når blandingen er utprøvd! Mintspon var nytt for meg også. *spent*

  3. Nam! 😀

  4. Eg kan bekrefte at varm sjokolade er stort her i USA! Og ofte med mykje søtt til, som marshmallows.. Her i Boston har et vore kaldt i det siste, opp mot ca 15-20 minus – så her bør iallfall markedet for varm sjokolade vere bra!
    Sjølv likar eg best når sjokoladen ikkje er altfor søt, men med fyldig god sjokoladesmak! Det er ein kafe på Harvard Square som har supergod varm sjokolade!

  5. Forresten: HAPPY BIRTHDAY KID! 😀
    Stor bursdagsklem fra IC

  6. mmm…fristende ja, særlig nå når snøen laver ned. Altså her borte gjør den det. Hvordan det er i Norge Vest aner jeg ikke 🙂


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

