Godt nyttår

desember 31, 2008, kl. 19:34 | Publisert i Sånn går no de grønne dagan | 6 kommentarer
Stikkord: , ,

Et sikkert tegn på at det kun er timer igjen av året, er at julebukkene begynner å strømme på. Jeg orket ikke å gå på butikken i dag, så måtte lete i skuffer og skap etter snop til julebukkene. Og man vet man er i Bergen når en av julebukkene har nissemaske og hjemmestrikket Brann-genser. Jeg spurte Brann-nissen om han lovet gull i serien neste år, men han svarte litt unnvikende på det.

Godt nyttår til dere som følger med på bloggen her, til tross for at bloggen ble noe helt annet enn den reisebloggen den egentlig skulle vært. Ønsker dere alt godt for det nye året! Jeg avslutter årets blogging med et bilde fra et av årets høydepunkter, og håper at det er greit for Inga-Cecilie og Mrs. Mærris 🙂

Godt nyttår!!

tre-venninner

Absofuckingfabulous!

6 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. HAPPY NEW YEAR, Miranda! 😀
    Dette var så absofuckinlutely eit av årets store høgdepunkt for meg også – ein kveld eg aldri kjem til å gløyme! Nå seier ryktene at det blir ein film nr 2 i 2010, og eg skal ikkje vere vanskeleg å be dersom det byr seg ein mulighet til å arrangere ein ny fest! 😉 «Trends come and go, but friendship never goes out of style!»

  2. Jeg har også hørt ryktene om ny film…jeg skulle heller aller helst hatt en ny sesong i SATC-serien. Men man kan vel ikke få alt her i livet 😉 Jeg kommer uansett på festen, hvis du arrangerer!
    «What if we could be each others soulmates. And then men could be nice things that we could play with…» 😉

  3. Som du veit er eg også prinsipielt skeptisk til ein oppfølgar-film.. Eg trur dei prøver å tyne konseptet for mest mulig penger, og at dette kan gå på bekostning av kvaliteten.. Serien er jo mykje betre enn filmen, det er det ingen tvil om.
    Men når det er sagt: dersom det først kjem ein ny film, skal ikkje eg vere vanskeleg.. Då blir det ny fest – og uansett korleis filmen blir, så blir iallfall den fabulous..! 😉

  4. En film nummer to har jeg ikke særlig store forventninger til, men en Inga-Cecilie-arrangert fest har jeg alltid store forventninger til 😀
    «…if you ever need me….for a party»

  5. Godt nyttår, og det er helt greit at du publiserer bilder av meg, jeg er ekshibisjonist. Er også svært skeptisk til film nr 2. Den får jeg iallefall ikke lurt min mann med på! Jeg narret ham med til å se SATC på Fredrikstad kino i sommer, og jeg må si det var langt behageligere å se filmen med dere! Jeg er med i 2010 uansett.

  6. Godt nyttår, Mærris! Det ante meg at det var greit med bildet 😉 Jeg så SATC-filmen på flyet fra Uganda, syk og svak og dårlig bak. Jeg syns også det var mer behagelig å se filmen med dere 😀


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

