Noen rolige dager

desember 25, 2008, kl. 22:43 | Publisert i Sånn går no de grønne dagan | 2 kommentarer
Stikkord: , ,

annekatt1Det blir noen rolige dager fremover, både på bloggen og for meg. I morgen drar jeg på hytten med foreldrene mine, og der er det ikke internettilgang.

Tror ikke det kan bli mer stille og rolig enn på fjellet, og det er akkurat det jeg trenger. Jeg er sliten og tung i kroppen etter mye folk og støy på julaften. Så da er det enda godt at jeg får hjelp til å pakke av Anne-Katt.

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Endelig! NÅ ligger svaret der og venter på dine øyne.

    Tusen gode ønsker til deg og god tur til hytta. Formann Mao ligger og maler i sengen min og gløtter opp på pc skjermen. Han hilser til Anne-Katt.

  2. Tusen takk for at du svarte meg med et helt blogginnlegg! Det setter jeg stor pris på. Og jeg skal ta det med meg til freden og roen på hytten 🙂 Anne-Katt takker for hilsenen med et trøtt blikk fra sengen


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

