Pakke fra Amerika!

desember 16, 2008, kl. 18:22 | Publisert i Sånn går no de grønne dagan | 7 kommentarer
Stikkord: , ,

I går fikk jeg pakke fra Amerika. Det var stort for en utmattet sjel, som hadde brukt all sin energi på å stå i kø på et overfylt postkontor, å finne pakke fra Amerika i posten 🙂 Inga-Cecilie hadde sendt julegave og en stor gingerbread-mann.

Pakke fra Amerika

Pakke fra Amerika

En stor gingerbread-mann dekket av sjokolade kan trenges i dag. Legen har sykemeldt meg ut mars, og jeg har fått beskjed om å kun gjøre ting som gjør meg godt. Og akkurat nå tror jeg en stor gingerbread-mann dekket i sjokolade vil gjøre tilværelsen littegranne bedre…

7 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Oh my god, har du lagt ut bilde av pakken fra meg..! Det var KJEKT!!! 🙂
    Det er ikkje store greiene akkurat, men alltid stas å få noko i posten. Det er deg vel unt!!
    (Trasig at du måtte stå i kø på postkontoret for å få tak i den – eg trudde kanskje den var liten nok til å gå i postkassen.)
    Ser at gingerbread-mannen har tålt turen over Atlanteren overraskande bra, han er jo like fin..!
    Merry x-mas from Boston!!! 😀

  2. Alltid stor stas å få noe i posten, særlig når det kommer helt fra Amerika 😉 Og pakken kom helt til postkassen, så måtte kun gå to trapper ned for å hente den og tok heisen opp igjen. Jeg var selvsagt på postkontoret for å sende julegaver til fjern og nær. Det var det mange andre som var også…

  3. Og så kom jo gingerbread-mannen akkurat da jeg trengte den 😉

  4. Har også selv vært på posthuset fo rå poste ett par pakker. Det er ufattelig slitsomt å stå der blandt så mye mennesker som også står i kø. Det er varmt, det er slitsomt å stå og det er slitsomt med summingen av folk og av å stå.

    Men så koselig å få en pakke da 🙂

  5. Det burde egentlig vært satt opp varselsskilft utenfor postkontorene på denne tiden. Postkontorene er definitivt en farlig stressone nå før jul. Tror faktisk det var summingen av andre stressete folk og den kontinuerlige oppdateringen av kønummer som stresset meg mest 😉 Håper riktige pakker kom i riktige konvolutter…
    Å få pakke er en helt annen sak! Har fått pakke i posten to dager på rad, og det er like kjekt hver gang! Redder dagen min 🙂

  6. Det burde vært varselskilt, ja 🙂

    Er det ikek rart at summingen av alle folkene,lysene og det å følge med på nummerlappen skal slå en ut?
    Det er for andre bare kjedelig , ikke utmattende.
    For akkurat slik som deg reagerer jeg også.

    Fint med pakker i posten 🙂

  7. Morsomt at vi reagerer på de samme tingene. Det skal jeg tenke på neste gang jeg er i en sånn situasjon 🙂 Ikke at det er bra at vi blir slitne av litt mye folk og stress, men at det er godt å kjenne litt fellesskap i det. Det hjelper sikkert på skjelvingene i bena etter noen minutter på postkontoret 🙂


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

