Løp og stem!

november 6, 2008, kl. 14:07 | Publisert i Sånn går no de grønne dagan | 2 kommentarer
Stikkord:

Tordenbloggen er i gang igjen og min gode venninne og favorittblogg CarriedAway er nominert. Det er lett å bli ‘carried away’ når man leser hennes gode og velformulerte innlegg om alt fra feminisme til det amerikanske presidentvalget. Særlig vil jeg anbefale innlegget Front row to history – om hennes opplevelse av da Barack Obama vant valget. Løp og stem på CarriedAway!

For de som ikke kjenner til Tordenbloggen er det Norges mest omfattende kåring av årets blogg, gjennom et slags cup-arrangement der blogger kjemper mot hverandre. For min del er det ikke mest spennende hvem som vinner, men sjansen til å oppdage nye og interessante blogger som man ikke har sett før. Og så er det jo fint tidsfordriv for sykmeldte med mye fritid 😉

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. You are IN PR…! 😀 Og du er TOO KIND!!! Men eg takkar og bukkar og nikkar og neiar for denne strålande reklamen for bloggen min! Og for nominasjonen på Tordenbloggen!
    Eg har ikkje fått satt meg inn i denne kåringa, langt mindre fått sjekka ut alle dei andre bloggane – men eg ser at folk av og til har klikka seg inn på bloggen min via Tordenbloggen, og det er alltid kjekt å kunne nå ut til nokon nye lesarar!
    Eit sitat til ære for deg:
    Trends come and go, but friendship never goes out of style..! 🙂
    CarriedAway.

  2. «Here’s my card…if you ever need me….for a party»
    Her er et sitat til ære for deg: You two could rule the world!


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

