Scener fra hospitalet

oktober 6, 2008, kl. 14:30 | Publisert i Scener fra hospitalet | 1 kommentar
Stikkord:

Jeg har flere ganger sagt at jeg skulle skrive litt om mitt opphold på Kololo Hospital, for det var jo virkelig en opplevelse på godt og vondt. Men inntil nå har også kreativiteten og skrivelysten vært rammet av mononukleosens utmattelse. At jeg omsider har lyst til å skrive litt om dette er jo et godt tegn. Jeg innser at dette kan bli langt, så det blir visst en liten serie.

 

Nå ligger ikke sykdomsblogging med detaljerte beskrivelser av plager og blodprøvesvar helt for meg, av den enkle grunn at jeg ikke liker at alle slags medisinske opplysninger om meg ligger ute på nettet til allmenn beskuelse. Kanskje en yrkesskade etter å ha vært på innsiden av helsevesenet. Eller kanskje kun sunn fornuft. I alle fall, spesielt medisinsk interesserte er selvfølgelig alltid velkommen til å diskutere prøvesvar og diagnostikk, men det tar vi ikke her 🙂

1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. […] Første episode – historien fra hospitalet Dette er første episode i serien “Scener fra hospitalet“. […]


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

