Lite nytt fra vestfronten

september 19, 2008, kl. 14:22 | Publisert i Sånn går no de grønne dagan | 2 kommentarer
Stikkord:

Det er lite nytt her. Men jeg skriver dette siden jeg registrerer at mange er innom her hver dag. Det går opp og ned. Noen dager har jeg så lite energi at jeg bare vil legge meg etter å ha dusjet. Eller sovner etter en kort tur med hunden. Noen dager har jeg litt mer energi.

I helgen skal jeg puste frisk fjelluft og ligge på sofaen på hytten til en forandring. Håper det er den magiske mirakelkuren som skal til.

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Kom tilfeldigvis innom bloggen din nå.
    Høres ut som en tøff start på et utenlandsopphold.
    Håper du kommer deg kjapt, men husk at det er fryktelig viktig å ta det med ro etter en kysse-syke.
    Men det vet du helt sikkert.

    God bedring 🙂

  2. Takk for kommentar, tordenlill! Den satte jeg pris på. Foreløpig har jeg ikke hatt energi til noe annet enn å ta det med ro, men begynner å komme meg litt nå. Prøver å være realistisk i forhold til hvor lang tid dette kan ta.


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

