Borte bra, men hjemme best?

september 15, 2008, kl. 12:33 | Publisert i Sånn går no de grønne dagan | 6 kommentarer
Stikkord:

Som den globetrotteren jeg er, vil jeg kanskje ikke si at overskriften alltid stemmer. Men akkurat nå gjør den det. Når man er syk er det definitivt best hjemme. Føler meg allerede litt bedre, og klarer til og med å svelge fast føde igjen.

Det føltes ganske komfortabelt å kjenne systemet og helsevesenet igjen, men etter nesten 10 minutter i telefonkø til fastlegen savnet jeg egentlig litt å bare kunne dukke opp på fn-klinikken og komme til etter kort tid. Men da de gav meg time allerede neste dag, ble jeg fornøyd igjen, og syns selvsagt som god nordmann at det var godt å få et tidspunkt å forholde seg til.

Takk for gode hilsener, både her på bloggen, på mail og på sms. Setter stor pris på det. Er kanskje ikke så god til å svare ennå, men det kommer etter hvert.

Og etter hvert kommer også den lange historien, om febertokter, sykehusinnleggelse og selvdiagnostisering i Kampala. Men først skal jeg bare slappe litt av her hjemme hos foreldrene mine sammen med Laban, som er en trofast Golden Retriever som passer godt på meg 🙂

6 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Godt å høyre at du er vel heime, Marte! Ta det med ro og bli frisk 🙂 Kanskje me etterkvart kan snakkast på Skype? Stor klem, IC.

  2. Er du hjemme??
    Hvor lenge blir du tror du??

    🙂

  3. Godt å høre at du er hjemme og at Laban tar vare på deg! Husk å ligge med beina høyt, god musikk på øret, en roman i ene hånden og fjernkontrollen i den andre. Det er beste medisin. Og som min mor alltid sa: husk å drikke mye! 🙂 Hvis du får tid og krefter til det, kan vi kanskje snakkes etterhvert? Knug och kram från EliAnnSteikpann

  4. Takk for kommentarer, jenter! Ikke stort annet å ta seg til enn å holde seg til sofaen med fjernkontrollen i nærheten. Jeg har blitt til en gammel dame som blir trøtt av selv de minste påkjenninger…

    AK: Jeg vet ikke hvor lenge jeg blir. Kommer an på formen.

  5. Marteliten er mitt navn…..

  6. Og vi er nok ikke de eneste som har valgt å kalle oss marteliten 😉


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

