Skrivetørke i regntiden

september 2, 2008, kl. 19:50 | Publisert i Sånn går no de grønne dagan | 6 kommentarer
Stikkord:

Jada, jeg vet det er mange som lurer på hvordan mine første dager på jobb har vært. Skal komme med mer utfyllende poster om det etter hvert. Akkurat nå er jeg litt småsyk, så skrivelysten er ikke helt på topp. Men har allerede mulige titler klare:

«Første dag i en FN-pamps liv»,

«Hvordan gjøres uselvstendig på et blunk?» og

«Bli ny i FN! – Marte i bluse og beige bukse». Tar gjerne imot kommentarer om hvilke av disse som høres mest spennende ut.

Men i alle fall, jeg blir godt tatt vare på på kontoret, har supre kollegaer og tror det blir en spennende jobb! Så får dere vente i spenning på resten…

6 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Du har flere faste lesere, vettu. Bloggen er fast innslag til morgenkaffen 🙂 Ta vare på deg selv! Klem, marianne

  2. God bedring! Bestemmer de hva du skal ha på deg? Aftikamønster var jo hett i sommer, i høst er knyteblusen in. Dessverre er beige chinos helt ut.. Jeg trodde FN hadde viktigere ting å tenke på!

  3. Hallaien!

    Moteblogg fra Uganda! Stemmer på bli ny i FN.
    Håper du snart kommer deg. God bedring, vennen. Tar du malariaprofylaxe?

  4. never mind, ser at du tar!! Gode ting!!!

  5. Takk for kommentarer, damer! Setter utrolig stor pris paa at dere er med, saa fortsett med kommentarene 🙂
    Har besoekt FN-klinikken og faatt bredspektret antibiotika, saa nu blir nok alt saa meget bedre…

  6. Hello fabulous! 😀 Eg følger med deg, Marte! Me emigrantar må halde saman! Eg må seie at eg er veldig lysten på «Bli ny i FN»-innlegget ditt, særleg dersom det blir ledsaga av rikeleg med bildedokumentasjon, gjerne før- og etter-bilder! Eg tippar du ser fabulous ut til og med i beige bukse og blazer. You go girl!


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

